Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/01/5-langkah-letak-button-share-lick-like.html#ixzz1UHuNmZ9A story of my life .: shawl :D

ramai ta peminat saye :D

shawl :D

asslamulaikum ;)

yaw-3 , ariy niyy aku nak bercerita sikit lha kan . bole kan ?? ofcos lha bole , blog aku suke hati aku lha , korang cume bace je kan . hahah :D act skunk niyy aku nak cerita pasal SHAWL ! oke , shawl dalam bahase melayu SELENDANG (macam lha korang ta tao kan) hahah :D . sumpah weyy aku nak sangat pakai shawl niy , bukan aku ta reti pakai aku reti pakai . tapi yang simple-2 je , ade sorang member aku niyy terer gile pakai shawl , korang carik lha name fb dy KECHIKKECHIK CORNETTO ;) wahh ! dy niyy terer gile pakai shawl , aku nak bilit-2 bukan main susah , tapi dy senang je kalau bilit-2 niyy , kalau aku bilit mmg tercekik lha leher aku ==' hahah ! series lha , sape sudi ajar aku pakai shawl , maklum lha ! aku niyy sengal sikit =.= aku ta tao ape yang susah sangat pakai shawl niyy sbb ade orang ckp pakai shawl niy senang je . betul ke senang ? tapi time aku nak pakai jadik susah ? eisshh ! sumpah jeles dgn budak-2 yang pandai pakai shawl :-/ rumah bukan main banyak shawl cantik-2 tapi ta reti pakai ! ape seyy beli tapi ta reti pakai ? hampeh betul lha kau niyy . but serius :) kalau ade orang sudi nak ajar aku pakai shawl kan , tahun niy aku bagi duit raye tao ;) mama yang bagi , bukan aku . hahah :D btw , aku mmg suke gile tgok budak-2 pakai shawl , mmg aku puji gile lha ! walau pon aku ta tao pakai ;( , oke , babaiii
Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/01/5-langkah-letak-button-share-lick-like.html#ixzz1UHtdOvLh

1 comment: