Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/01/5-langkah-letak-button-share-lick-like.html#ixzz1UHuNmZ9A story of my life .: bey bieby ♥

ramai ta peminat saye :D

bey bieby ♥

sayang , saba tao sayang ;) walau macam mane terokk sekali pon dyorg layan kw , aku still ade untuk kw makcikk , aku paham prasaan , klu aku jadik kw pon mesti kw , mesti aku pon nagis kan . huhh . aku tao , act dyorg jeles dgn kw bie , hahaha . btol lha cakap aku , dyorg kutuk-2 , sindir-2 kw dgn boipren kw sbb dyorg jeles ta dpt boipren yang SEROMANTIK , PENYAYANG mcm boipren kw kan . hahaha . aku cume nak kw bnyk bersaba je , lelame mybe dyorg akan carik kw jugak kan . member mmg cmtuh yunk , bile dapat yang baru , buang yang lame ;) aku penah alami bende yang same , orang yang same jugak buadd . tapi aku ta heran pon dyorg buadd aku cmtuh , sbb time dyorg susah dyorg akan carik kite jugak , yess , bende niyy penah jadik kat aku jugakk ! hahahah . bodo kan ? aku senang KESIAN kan org , then bile dy senagng dy lupe kat aku , skunk org yang aku tolong tuh pulak yang buadd taik dgn aku . ohh shitt ! btw , aku sayang kw bie , hope kw kekal dgn boipren terchinte kw tuh .
Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/01/5-langkah-letak-button-share-lick-like.html#ixzz1UHtdOvLh

No comments:

Post a Comment